publications

“When the integration of technology and interactive media in early childhood programs is built upon solid developmental foundations, and early childhood professionals are aware of both the challenges and the opportunities, educators are positioned to improve program quality by intentionally leveraging the potential of technology and media for the benefit of every child.” (NAEYC & Fred Rogers Center Joint Position Statement, 2012).

International journals

  • Papadakis S., Kalogiannakis M. & Zaranis N. (2018). Educational apps from the Android Google Play for Greek preschoolers: A systematic review. Computers & Education, 116, 139-160, https://doi.org/10.1016/j.compedu.2017.09.007.
  • Papadakis, S., Kalogiannakis, M., & Zaranis, N. (2018). The effectiveness of computer and tablet assisted intervention in early childhood students’ understanding of numbers. An empirical study conducted in Greece. Education and Information Technologies23(5), 1849–1871.
  • Kalogiannakis, M. & Papadakis, S. (2019). Evaluating pre-service kindergarten teachers’ intention to adopt and use tablets into teaching practice for natural sciences. Int. J. Mobile Learning and Organisation13, 1, 113–127.
  • Papadakis, S., Kalogiannakis, M., & Zaranis, N. (2019). Parental involvement and attitudes towards young Greek children’s mobile usage. International Journal of Child-Computer Interaction. doi: https://doi.org/10.1016/j.ijcci.2019.100144.

International conferences

Kalogiannakis, M., & Papadakis, St. (2018). An Evaluation of Greek Educational Android Apps for Pre-Schoolers. In Finlayson, O., McLoughlin, E., Erduran, S., & Childs, P. (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2017 Conference. Research, Practice and Collaboration in Science Education, Part 4/Strand 4 (co-ed. Kalle Juuti & Eleni A. Kyza, Digital Resources for Science Teaching and Learning), (pp. 593-603). Dublin, Ireland: Dublin City University. ISBN 978-1-873769-84-3

Chapters in books

  • Kalogiannakis, M., & Papadakis, St. (2020). The Use of Developmentally Mobile Applications for Preparing Pre-service Teachers to Promote STEM Activities in Preschool Classrooms. In St. Papadakis and M. Kalogiannakis (Eds). Mobile Learning Applications in Early Childhood Education, USA-PA: IGI Global .
  • Papadakis, St., & Kalogiannakis, M. (2020). A Research Synthesis of the Educational Value of Self-proclaimed Mobile Educational Applications for Young Age Children. In St. Papadakis and M. Kalogiannakis (Eds). Mobile Learning Applications in Early Childhood Education, USA-PA: IGI Global .
  • Papadakis, St. (2020). Apps to Promote Computational Thinking Concepts and Coding Skills in Children of Preschool and Pre-primary School Age, In St. Papadakis and M. Kalogiannakis (Eds). Mobile Learning Applications in Early Childhood Education, USA-PA: IGI Global.

Greek conferences

  • Καλογιαννάκης, Μ., Παπαδάκης, Στ., & Ζαράνης, Ν. (2014). Χρήση φορητών τεχνολογιών στην Προσχολική Εκπαίδευση. Οι ταμπλέτες ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Στο Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης & Μ. Καλογιαννάκης (Επιμ.) Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», 490-497, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 3-5 Οκτωβρίου 2014.
  • Καλογιαννάκης, Μ., Παπαδάκης, Στ., & Ζαράνης, Ν. (2014). Φορητές εκπαιδευτικές εφαρμογές για παιδιά. Εκτός από φορητές είναι και εκπαιδευτικές; Στο Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης, & Μ. Καλογιαννάκης (Επιμ.) Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», 1054-1061, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 3-5 Οκτωβρίου 2014.
  • Παπαδάκης, Στ., Καλογιαννάκης, Μ., & Ζαράνης, Ν. (2014). Αρχές σχεδίασης φορητών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Στο Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης, & Μ. Καλογιαννάκης (Επιμ.) Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», 1062-1069, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 3-5 Οκτωβρίου 2014.
  • Ζαράνης, Ν., Παπαδάκης, Στ., & Καλογιαννάκης, Μ. (2014). Δημιουργία κλίμακας αξιολόγησης εκπαιδευτικών φορητών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Στο Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης, & Μ. Καλογιαννάκης (Επιμ.) Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», 1070-1077, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 3-5 Οκτωβρίου 2014.
  • Παπαδάκης Στ. (2017). Αξιολόγηση των Ελληνικών Εκπαιδευτικών Εφαρμογών για Συσκευές με Λειτουργικό Σύστημα Android για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας. Στο Καλογιαννάκης, Μ. (Επιμ.) (2017). Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση: Σύγχρονες Τάσεις και Προοπτικές, σελ. 77-83. 27-29 Μάϊου 2016, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο.
  • Παπαδάκης, Σ. (2018). Αξιοποίηση των φορητών τεχνολογιών και της ρομποτικής για την διδασκαλία του προγραμματισμού σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 14(2), 183-203. doi:http://dx.doi.org/10.12681/jode.19014
  • Ζαράνης, Ν., Παπαδάκης, Στ., & Καλογιαννάκης, Μ. (2019). Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τεχνολογιών για την Προώθηση της Υπολογιστικής Σκέψης στην Προσχολική Εκπαίδευση. Στα πρακτικά του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή «Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία», Λαμία, 28-30 Σεπτεμβρίου 2018 (υπό έκδοση).
  • Καλογιαννάκης, Μ., & Παπαδάκης, Στ. (2019). Χρήση των φορητών εφαρμογών για την διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών και της Υπολογιστικής Σκέψης στην Προσχολική Εκπαίδευση: μία επισκόπηση του πεδίου. Στο Π. Παντίδιος (Επιμ.), Ηλεκτρονικά πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου: Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Φυσικές Επιστήμες, Εκπαίδευση, Πολιτισμός, 94-99, Θεσσαλονίκη: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, 4-6 Μαΐου 2018.

Books

Mobile Learning Applications in Early Childhood Education

Stamatios Papadakis (University of Crete, Greece) and Michail Kalogiannakis (University of Crete, Greece)
Projected Release Date: November, 2019|
Copyright: © 2020 | Pages: 370
ISBN13: 9781799814863| ISBN10: 1799814866| EISBN13: 9781799814887|
DOI: 10.4018/978-1-7998-1486-3
Link: https://www.igi-global.com/book/mobile-learning-applications-early-childhood/233147

Total Page Visits: 658 - Today Page Visits: 2